Schimbările într-o organizație sunt firești. Companiile se reorganizează, fuzionează, achiziționează sau sunt achiziționate, reduc din personal sau implementează noi inițiative – toate acestea afectează fluxul normal de lucru. Programul Leadershipul Shimbării îți învață managerii cum să devină mai eficienți în a coordona eforturile de schimbare din organizația ta, prin înțelegerea diferitelor etape prin care trec angajații atunci când se confruntă cu aceste procese și prin adaptarea stilului lor de leadership fiecărui membru al echipei în parte, cu scopul de a menține un nivel ridicat de productivitate.
70% DIN TOATE INIȚIATIVELE DE SCHIMBARE EȘUEAZĂ. * Inițiativele care eșuează sau stagnează TE COSTĂ TIMP, BANI, REDUC NIVELUL DE PRODUCTIVITATE, MORALA ECHIPEI ȘI SCAD NIVELUL DE RETENȚIE.
A avea lideri care coordonează eficient angajații în timpul proceselor de schimbare organizațională este un factor critic pentru succesul companiei tale.
Companiile de succes sunt organizații agile care îmbrățișează schimbarea și o includ în cultura lor pentru a rămâne înaintea competitorilor. Când managerii tăi sunt pregătiți să lucreze cu procese de schimbare, ei pot să anticipeze unde o să întâmpine rezistență, pot să abordeze în mod proactiv orice potențiale îngrijorări din partea angajaților și pot să crească nivelul de angajament pentru asigura implementarea cu succes a întregului proces.
Managerii care pot să prevadă, sa diagnosticheze și să adreseze îngrijorările angajaților cu care lucrează au oportunitatea de a reduce rezistența la schimbare și de a crește nivelul de angajament și implicare.
Când inițiativele de schimbare organizațională sunt prezentate și coordonate eficient, obținerea obiectivelor prinde mai mult avânt.
Companiile de succes care fac din schimbare un element cheie al culturii lor organizaționale devin mai rezistente și pot să implementeze procese de schimbare în mod constant.
Știm că procesele de schimbare pot să afecteze negativ organizațiile și știm cum să te ajutăm să menții în rândul angajaților un nivel ridicat al moralei și productivității pe durata tranziției.
Programul Leadershipul Schimbării îți învață managerii cum să coordoneze inițiativele de schimbare cu un grad ridicat de implicare din partea celorlalți. Managerii învață să identifice și să răspundă la întrebările pe care angajații le au în mod normal în cadrul acestor procese pentru a le reduce îngrijorările și pentru a le crește nivelul de angajament și implicare.
Programul se bazează pe experiența noastră de 30 de ani în domeniul consultanței în coordonarea proceselor de schimbare, precum și pe cercetări care arată că oamenii devin mai puțin rezistenți la schimbare atunci când simt că îngrijorările lor sunt auzite și sunt implicați în mod activ în fiecare etapă a procesului.
Leadershipul Schimbării îți va pregăti managerii să coordoneze mai eficient inițiativele de schimbare din organizația ta.